1 Kakšna je garancija za garažo?
Posameznikom dajemo 24-mesečno garancijo za jekleno konstrukcijo, medtem ko je garancijski rok za podjetja in državne ustanove 12 mesecev. Pločevina, ki se uporablja za naše konstrukcije, je 1. razreda. Za garaže, izdelane iz 2. in 3. razreda, ne velja garancija ali reklamacija."
3. Ali je za postavitev jeklene konstrukcije potrebno dovoljenje?
Za postavitev prosto stoječe jeklene konstrukcije ni potrebno gradbeno dovoljenje. Za takšno konstrukcijo je treba pridobiti izjemo od pridobitve gradbenega dovoljenja.
V skladu z Gradbenim zakonom (člen 29, poglavje 4, odstavek 2)!
""2) samostojni enonadstropni gospodarski objekti, nadstreški in gazebe ter dvoriščne oranžerije (zimski vrtovi) z gradbeno površino do 35 m2, pri čemer skupno število teh objektov na parceli ne sme presegati dveh na vsakih 500 m2 površine parcele;""
To pomeni, da lahko na parceli s površino 500 m2 brez gradbenega dovoljenja postavimo prostostoječo jekleno konstrukcijo s površino do 35 m2 (npr. 7 m x 5 m). Ne pozabite pri uradu pridobiti izvzetja iz gradbenega dovoljenja za takšne konstrukcije."
"Ali se za pritrditev garaže zaračuna?
Sidranje ni vključeno v ceno garaže. Je plačljiva storitev - o stroških se pozanimajte 664 383 968, 728 705 747 Opozorilo: ne sidramo na tlakovce, betonske bloke ali tlakovane plošče!"
"5. Kako naročim garažo?
Garažo lahko naročite na naslednji način:
Po telefonu
po elektronski pošti
prek sistema allegro
po pošti
Da bo vaše naročilo sprejeto, morate navesti:
mere naročene garaže (širina, višina, globina)
naslov za dostavo
osebne podatke
Po možnosti dve kontaktni številki"
"6. Kdaj moram plačati garažo?
Plačilo za posameznike se običajno izvede z gotovino po namestitvi garaže. Možno je tudi plačilo z bančnim nakazilom - pred predvideno montažo.
Plačilo za organizacije, državne urade in gospodarske družbe se lahko izvede z bančnim nakazilom po namestitvi, ob predložitvi ustanovitvenih dokumentov podjetja.
* Za nestandardne konstrukcije je potrebno predplačilo (znesek se dogovori individualno). Pri nakupu na obroke se pogodba podpiše na daljavo z vnosom kode, ki se pošlje z besedilnim sporočilom na določeno telefonsko številko, in odplačuje mesečno."
7. Kdaj so na voljo informacije o dostavi?
Stranko običajno obvestimo o dnevu dostave 1 do 4 dni pred prihodom."
8. koliko časa traja namestitev, če imam pripravljeno podlago?
Montaža tipične garaže (3x5) traja približno 30 min.
Sestavljanje pesjaka običajno traja približno 20 minut.
9. Ali obstajajo kakšni popusti?
Da, ponudbe popustov in posebne promocije lahko najdete na naši spletni strani ali poiščete ponudbe na portalu allegro in drugih oglaševalskih portalih. Najnovejše informacije in cene pa so na voljo na našem spletnem mestu www.esuperstal.pl."
10. Kdo pripravi podlago?
Za pripravo in izravnavo podlage pred dobavo naročenega izdelka je odgovoren kupec.
Temu smo namenili posebno navodilo za uporabo."
11. Ali izdamo račun DDV?
Da, za jekleno konstrukcijo izdamo račun DDV. V 7 dneh po prodaji za fizične osebe. Podjetja morajo od 1. januarja 2020 ob naročilu garaže navesti podatke o računu. V primeru, da podatki o računu (za podjetje) ob naročilu ne bodo posredovani, bo SUPERSTAL zaradi veljavne zakonodaje zavrnil izdajo računa DDV."
12. Ali lahko garaža prenese obremenitev s snegom?
V zadnjih letih zime na Poljskem niso bile tako bogate s snegom, vendar je treba v primeru močnega sneženja streho očistiti. Ne izvajamo testov, s katerimi bi ugotavljali trdnost konstrukcije, saj je 90 % naročil izdelanih po naročilu in se konstrukcija prilagodi parametrom naročene garaže. Če stranka želi imeti takšne podatke, mora o tem obvestiti podjetje SUPERSTAL ob naročilu garaže ali peresa. Za takšne preglede/izračune se zaračuna pristojbina, čas izvedbe pa se lahko podaljša.
13. Imam dvojna vrata v pločevinasti garaži, vendar v luknje ne morem vstaviti ključavnice, ker so videti, kot da so slabo varjene. Kaj naj storim zdaj?
Najpogostejši vzrok za takšno situacijo je slabo izravnana podlaga za pločevinasto garažo.
Če ni ravni, bo celotna konstrukcija samodejno bolj ali manj odstopala, kar pomeni, da bodo kriva tudi vratna krila. Vrata so varjena iz forme, zato morajo biti enakomerno varjena.
Priporočam, da v takem primeru območje najprej izravnate in nato preverite, ali se je kaj spremenilo ali je še vedno enako. Če se ni nič spremenilo, lahko vedno pokličete na številko 882-899-486 in dobite informacije o tehničnih zadevah."
14. Ali moram pobarvati deske na pesjaku?
DA, če ste naročili pesjak z lesenimi deskami ali lesenim podom, ga je nujno treba pobarvati z lakom/barvnim lakom, da se les zaščiti pred vlago. Če les ni zaščiten, lahko pride do nabrekanja in v nekaterih primerih celo do razpok, za kar podjetje SUPERSTAL ni odgovorno. Les se predhodno zaščiti le s temeljnim premazom. Če pesjak pobarvate v katero koli barvo, izgubite možnost vračila igrala, če rok za vračilo še ni potekel in če je pesjak ni bil izdelan po meri.
15. Ali moram konstrukcijo pobarvati?
Stranka mora na lastne stroške takoj po namestitvi konstrukcijo pritrditi na podlago. Barvane in pocinkane konstrukcije je treba zaradi tehnologije izdelave dodatno zaščititi s pokrivnim premazom.
Barvanje peresne konstrukcije na črno se izvaja z globinsko metodo, ki vključuje možnost iztekanja barve. Za barvanje strukture ni garancije ali reklamacije."
16. Odstop od pogodbe: kakšni so pogoji za vračilo izdelka?
Kupec - fizična oseba - ima pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh od izročitve blaga kupcu le, če je zadevni izdelek vračljiv, tj. če ni bil izdelan po naročilu kupca.
Pogoji za vračilo izdelka:
Pogoji za vračilo izdelka: Izdelek ne sme imeti znakov uporabe.
Izdelek ne sme biti poškodovan. Če ni bil sestavljen zapisnik, v katerem bi bilo navedeno, da ima izdelek napako, se šteje, da je stranka blago prevzela nazaj brez pripomb.
Stroške razstavljanja nosi stranka (to je odvisno od kupljenega blaga) - stroške razstavljanja določi prodajalec ali pa stranka sama razstavi blago na lastno odgovornost in stroške.
Stroške povratnega prevoza krije kupec (to je odvisno od parametrov konstrukcije in oddaljenosti od sedeža podjetja). Stroške povratnega prevoza določi prodajalec. To storitev je mogoče oddati tudi zunanjemu podjetju za prevoz velikih količin.
Kupec mora zagotoviti bančni račun, na katerega bo vrnjen denar.
Denar bo vrnjen, ko bo izdelek poslan nazaj in bo ugotovljeno, da je bil izdelek poslan nazaj v skladu z roki ter da na izdelku ni bilo poškodb.
17 Zakaj konstrukcija v garaži rjavi?
Konstrukcija v garaži rjavi, ker je premazana le s temeljno barvo. Ta barva je nanesena z metodo globokega vlečenja (ne s prašnim barvanjem). V atmosferskih pogojih z visoko vlažnostjo je to naravni proces, ki se pojavlja pri jeklu. Kot podjetje nismo odgovorni za to, da rja prodre v konstrukcije, ki smo jih izdelali mi. Možno je, da se konstrukcija pobarva z vrhnjim premazom, vendar to dodatno zaračunamo. Tovrstno barvanje se izvaja ročno, zato tudi ne jamčimo za barvanje konstrukcije, čeprav je verjetnost vdora rje zagotovo veliko manjša oziroma bo površina, ki jo rja okuži, manjša."
"18. kaj je mogoče zahtevati na podlagi jamstva in česa ne?
Garancija krije mehanske napake, kot je odlom tečaja ali popustitev zvara, tj. napake, ki so posledica napake proizvajalca. Garancija ne krije napak, ki so posledica neustrezne uporabe izdelka ali so posledica naravnih sil. Prav tako garancija ne zajema prask ali vdolbin na pločevini zaradi specifikacij izdelka. Če je pločevina med prevozom upognjena ali opraskana, garancija ne krije tovrstnih poškodb. Prizadevamo si, da bi svoje izdelke dostavili v najboljšem možnem stanju in z najnižjimi možnimi stroški, zato posamezni deli niso pakirani ločeno, s čimer se zmanjšajo stroški, povezani s pakiranjem izdelka. Če želi kupec izdelek dodatno zapakirati, organizirajte lasten prevoz, da se izognete zapletom pri dostavi. Stranka bo morala plačati dodatne stroške za pakiranje izdelka. Višina teh stroškov je odvisna od parametrov naročene jeklene konstrukcije. Naša vozila so zasnovana za prevoz naših izdelkov tako, da je prevoz predvsem varen ne le za voznike, temveč tudi za vse osebe, ki med prevozom pridejo neposredno ali posredno v stik z našimi izdelki. Vse pritožbe obravnavamo individualno. Pritožbe sprejemamo samo po elektronski pošti na naslov
[email protected].
19. Kdaj lahko odstopim od pogodbe?
Od kupoprodajne pogodbe lahko odstopite le, če garaža/vrtina/brata ni bila izdelana po naročilu kupca.
Neizvedba predplačila ne pomeni, da je bil izdelan standardni izdelek. Standardna garaža ima dimenzije 3x5. Za opis glej povezavo: https://www.esuperstal.pl/realizacje/pokaz/garaz-3x5-na-samochod
uvedene spremembe, kot so razširitev, zožitev, podaljšanje ali skrajšanje, sprememba naklona strehe, dodajanje barve, okenske odprtine, vrat ali drugih dodatkov, ki niso vključeni v cenik, naredijo izdelek narejen po naročilu in jih ni mogoče vrniti.
20. Ali garancija velja za kovinsko garažo razreda 2?
Garaža, kupljena v razredu 2, ni krita z garancijo, kar pomeni, da morate ob naročilu resno razmisliti, saj ne bo možnosti zamenjave pločevine ali posameznih konstrukcijskih elementov. Kakovost pločevine je slabša od standardne in lahko rjavi, pločevina pa je izbrana naključno. Včasih je na voljo boljša pločevina, včasih pa slabša. Vsak kos je obložen z drugačno pločevino, zato se dejansko stanje zagotovo razlikuje od stanja na slikah. Takšni izdelki se najpogosteje uporabljajo na gradbiščih. Služijo kot začasno skladišče za različno opremo ali gradbeni material.
Cena takega izdelka je močno znižana, zato bodo morebitna popravila opravljena proti plačilu. Vrednotenje storitve se opravi na podlagi naročenih nalog.
21. Kako lahko plačam akontacijo za garažo?
Postopek plačevanja pologa je zelo preprost. Najprej morate oddati svoje naročilo, da lahko vaš polog opredelimo za pravilno naročilo.
Naročilo mora vsebovati elektronski naslov, da si lahko dopisujemo. Na navedeni e-poštni naslov bo poslan predračun, ki vsebuje vse podatke, potrebne za plačilo, tj. podatke o podjetju in številko bančnega računa, na katerega je treba nakazati denar. Znesek, ki ga je treba plačati, je zapisan na predračunu. V naslovu nakazila je treba navesti številko proforma računa in ime osebe, v imenu katere je naročilo oddano, da je mogoče naročilo hitreje identificirati.
Preostali znesek se plača na različne načine. Odvisno od vrednosti naročila in od tega, kdo ga odda, ali gre za podjetje ali posameznika. To je lahko plačilo po povzetju, pa tudi hitri prenos po povzetju, odvisno od predhodnega individualnega dogovora. Javne ustanove imajo možnost plačila preostalega zneska s podaljšanim plačilnim rokom.
Če imate kakršnakoli vprašanja, nas brez oklevanja pokličite, hitro bomo odgovorili na vsa vaša vprašanja.
Predplačilo je mogoče opraviti tudi na sedežu podjetja, tj. na naslovu Sadek 149, 34-620 Jodłownik, Malopoljsko vojvodstvo.
22. Zakaj moram vplačati akontacijo?
Akontacija je delno plačilo za prihodnjo izvedbo. zbira se zato, ker so vse garaže, ki zahtevajo akontacijo, izdelane po naročilu stranke, ne glede na to, ali gre za podjetje ali posameznika. Če zahtevamo predplačilo, to ne pomeni nič drugega kot to, da takšne garaže nimamo na zalogi in jo moramo izdelati. vsaka garaža je drugačna, razlikujejo se v številnih stvareh, naklonu strehe, vrsti vrat, barvi pločevine, vrsti konstrukcije, dodatkih, kot so vrata, okna, okovje, zakovice pod coloyr, uporabi več zakovic, na strehi s pločevino, filcu pod streho, odpiranju oken in drugih, za katere skrbi stranka. Predplačilo je mogoče vrniti, če garaža še ni bila izdelana, če pa je bila garaža izdelana in stranka blaga ne sprejme (iz kakršnega koli razloga), se predplačilo zadrži oziroma se odštejejo stroški, ki so nastali v zvezi z naročilom. Predplačilo je oblika zavarovanja za podjetje. Zato vas prosimo, da pri nakupu ravnate previdno. Če imate kakršnakoli vprašanja, se lahko obrnete na nas in potrudili se bomo, da vam na njih zanesljivo odgovorimo, bodisi po telefonu bodisi po elektronski pošti.
23. Kupil sem garažo brez vgradnje, kako shraniti pločevino, da se ne poškoduje?
Da bi strešna kritina dolga leta opravljala svojo funkcijo in uporabniku ne povzročala nepotrebnih težav, je treba že med prevozom in skladiščenjem upoštevati nekaj osnovnih pravil. S tem boste preprečili poškodbe strukture materiala. Prav tako velja omeniti, da je pravilno skladiščenje pred vgradnjo predpogoj za uspešno uveljavljanje garancije. Zato smo pripravili ta vodnik, ki na preprost način pojasnjuje, kako to pravilno storiti.
Kako dolgo se lahko pločevina skladišči po raztovarjanju?
Tovarniška embalaža služi le za zaščito pločevine pri prevozu in kratkotrajnem skladiščenju. Pocinkano in aluzinkovo pločevino v tovarniški embalaži lahko po dobavi skladiščite največ dva dni. Prevlečene pločevine pa se lahko v tovarniški embalaži skladiščijo tri tedne. Vse pločevine je treba pred iztekom tega roka odstraniti iz embalaže in posušiti. Pocinkano in aluzinkovo pločevino je treba obdelati tudi s slojem zaščitnega olja.
Kako pravilno shraniti pločevino za daljše časovno obdobje?
Pogosto je treba pločevino skladiščiti dlje časa. V takšnih primerih je treba vse pločevine položiti pod kotom najmanj 3 stopinj v zaprtem prostoru na suho leseno podlago vsaj 20 cm od tal. Vsaka pločevina mora biti preložena s suhimi lesenimi letvami, da se zagotovi prosto kroženje zraka. Tako obdelane plošče se lahko hranijo največ 6 mesecev od datuma izdelave. Plošče v snopih in zvitkih se ne smejo skladiščiti na prostem ali v prostorih, ki so izpostavljeni vlagi ali nihanju temperatur.
V kakšnih pogojih je treba plošče skladiščiti?
Pogoji skladiščenja pločevine močno vplivajo na njeno trajnost. Ne sme se skladiščiti v bližini gnojil, kislin in drugih agresivnih snovi.
Pravilno skladiščenje folirane pločevine.
Pri skladiščenju folirane pločevine je treba poskrbeti za zaščito materiala pred vlago. V primeru pojava vlage je treba zaščitno folijo takoj odstraniti. Folirane plošče se lahko hranijo največ 3 mesece v suhem, zaprtem prostoru, ki je zaščiten pred svetlobo. Uporabnik mora pred namestitvijo pločevine odstraniti zaščitno folijo.
Pri skladiščenju pločevine je treba upoštevati pravila, ki smo jih opisali. Ne smemo pozabiti, da je treba pločevino dalj časa skladiščiti v zaprtih prostorih, izoliranih od zunanjih vplivov. Zlasti vlaga in sončna svetloba uničujoče vplivata na pločevino. Neupoštevanje teh zahtev bo povzročilo krajšo življenjsko dobo materiala in izgubo garancije. Ne smemo pozabiti, da smo v tem članku predstavili splošne smernice za skladiščenje pločevine. Najdaljši čas skladiščenja za posamezne modele pločevine se lahko razlikuje. Vedno si oglejte navodila proizvajalca za določen razred pločevine.